20090610

ASSIGNMENT DI PUTRAJAYA !!!!!

assingment aje 24 jam . haha . sumpa penat . kali nie akuh kena buat photoshoot tok siapkan assignment . wpun byak tapi photoshoot mmg yang akuh suka skali . haha . so taak bole nak kate tak nak . lalala .


this time akuh nak gi putrajaya dgan kwan kwan kolej akuh . farah , fiona and bf farah - awin . sbab kat sane bole tahan jugak pemandangan dia . so tak nak lepaskan peluang nie . ade masa panjang gi jelah . nnti takot takde masa dah tak tao bila lagi nak gi then nak siap assignment tuh . haha .


dah penat aik gamba tgah tgah panas , kiteorg pun lepak kat alamanda . just minum minum utk hilangkan penat and dahaga . hahaha . sumpa hari nie panas gila . smpai kteorg minum byak gila air . mmg kelaka lah .

No comments:

Post a Comment