20090525

HARI PERTAMA DI KOLEJ BARU !!!!!

hari nie hari pertama kelas akuh start . berkobar kobar akuh nak masuk kelas hari nie . haha . mcam mcam yg ada kat otak akuh nie . nervous lah katekan . haha . sengal ! dari hostel akuh jalan kaki nak ke kolej . dekat jugaklah . dlam 5-10 minit aja dah smpai kolej akuh . sumpa hari nie panas terik gila tapi akuh pelik akuh tak berpeluh pun . kalo tak bdan akuh nie mcam lilin . tak bole kena panas sikit msti cair aja . lalala .tp hari ne takde peluh langsung . alhamdulillah . kuasa tuhan . haha .



masuk masuk je kelas akuh tak tao nak duduk mana . sbab sume tempat dah penuh . akhirnya , akuh duduk saja tepi pintu dgan lelaki berbangsa india . haha . akuh tak kesah . akuh duduk aja . nak belajar lah weyh . tak kesah duduk sblah sape pun . ngee~ lpas tuh , ada pulak seorg jejaka masuk dlam kelas dgan bwak byak byak ketas . rupa rupanya dia adalah lecturer . sumpa lecturer nie kacak . haha . mata akuh tak berkelip tgok muka dia je tao . lalala . kacak , hensem , macho , sasa , sume ade lah . haha . tapi sayangnya dia bukan lecturer sbnar akuh . dia just menggantikan lecturer akuh yg sbnar . lecturer akuh tak dtang sbb ade hal lain . baru first day tak dtang . ape saja . haha . tapi takpelah . akuh amik peluang nie utk tatap puas puas muka dia yg hensem gila tuh . haha . lepas nie dah tak bole tgok slalu sbb tak tao dia mengajar kat kelas mana . hehe .


smile :)

No comments:

Post a Comment