20090712

KEHIDUPAN SEORANG PELAJAR !!!!!

minggu nie akuh plan dgan kwan kolej aku nak gi pasar seni sbab nak siapkan assignment lah . ape lagi :) pukul 8.00pagi dah gerak kuar gi pasar seni . semangat punya pasal nak amik street photo . haha . padahal pasar seni belum buka dan tak ramai org lagi . hehe . b4 that kiteorg breakfast kat mcD berdekatan .

dah pukul 11 lebih mcam tuh baru kiteorg gerak gi jalan2 kat dlam pasar seni tuh . jalan punya jalan , cuci mata punya cuci mata , then kiteorg nmpak tempat urut kaki . alaa , fish spa ! yang ikan gigit kaki kita . gatal je tao ikan nie . kecik kecik
dah nakal . haha . 20 minit rm5.00 . sumpa best dan berbaloi wpun geli . smpai buat 2 kali . haha . lpas tuh kiteorg teruskan lah dgan tugasan kami . tgok lah gamba gamba ini . tapi gamba kiteorg jelah . gamba assignment ape kejadahnya nak ltak kat blog :P

No comments:

Post a Comment