20090822

KEHIDUPANKU DI BULAN RAMADHAN !!!!!

hello :) wahhhh , rindu gila doe kat blog aku nie . suda lame tak update blog . sorry lah yep . busy lah dgan study . susah sikit nak update blog slalu . hehe .

utk blog kali nie aku nak cite pasal bulan ramadhan bulan penuh kemuliaan . hehe . aku tak tao lah mcam mane puase aku tahun nie . ofcuz terumbang ambing aku rase . first puase and second fine lah . hujung mggu . bole buka dgan family . mknan sume mama aku yg sediakan . lpas tuh mcam mane ? akuh dah lah duduk hostel . mati akuh . sorry , akuh nie suke mengharapkan family akuh . akuh kan anak mak . (sume org anak mak . kalo tak korang anak haram . haha .)

tapi takpelah . aku akan mengharungi bulan puase kali nie dgan penuh ketenangan dan ketabahan . wpun akuh kena belajar berdikari . uwawawawa . mcam mane aku nak bgun sahur ? haha . dah lah susah :( sedih sedih sedih .


kepada semua umat islam yg membaca blog aku nie , akuh nak ucapkan SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK ini . supaya amalan kite diterima dan diampunkan oleh ALLAH S.W.T . amin !

6 comments:

  1. hey hey..da tua bangka pon tak bole bangun sahur sendiri ka ?

    camane mao kawen nnti nie
    HAHA ;)

    selamat berpuasa
    tamao ponteng2 oke ! ;)

    ReplyDelete
  2. haha . i muda lagi okay . datin msti bgun kan i . i kan baby die :P

    ReplyDelete