20100226

CUKUR JAMBUL 'NUR FAREESA ALEESYA BINTI FETRY' !!!!!

hari nie pukul 8 pagi aku dah bangun . aiyooo , waktu tidurrrku suda diganggu . mmg memeningkan kepala aku bangun pagi pagi . pagi pagi dah teman mama gi pasar utk ready readykan barang utk masak . masak bukan utk org ramai pon . just utk family family terdekat yang dtg nak tolong tolong utk majlis cukur jambul nnti . lepas blk pasar aku trus gi dewan tempat majlis cukur jambul uh . aku kemas kemaskan dewan lah pulak dgan abg aku and abg ipar . lepas dah kemas kemas dewan , aku balik ruma mandi sume . dok syok tgah mandi , zarul pulak text aku die dah smpai kat pudu . ehem ehem . hahaha . sgat cepat die smpai kat pudu kan . bus die dari melaka bergerak pukul 10 . so , lepas madi aku trus siap siap amik die kat pudu . then blk ruma . smpai smpai ruma , babah aku pulak suruh amik pak ngah aku kat pudu jugak . aiyoooo . smlam babah ckap nak amik sendiri pak ngah . nie aku pulak . sakit je hati . padahal aku baru blk dari pudu . tak ckap awal awal . kalo tak bole tggu kat pudu tuh . bukan babah aku tak bole amik sendiri . keta ade . urmmm . takpelah . best jugak jalan jalan naik keta dgan zarul . takyah buat keja kat dewan tuh . lalalala =) lepas amik pak ngah aku , trus blk ruma . aku pon rehat rehat . sbb kepenatan sgat sgat . kang malam tak bermaya pulak time majlis uh . hahaha . so , hari pun dah malam . tepat pukul 8.12malam , MAJLIS CUKUR JAMBUL NUR FAREESA ALEESYA BINTI FETRY bermula . majlis dimulakan dgan marhaban . masa marhaban tuh baru lah jambul aleesya dicukur . hahaha . btol ke ayat aku . entahah . belasah je =) then , b4 makan , ade skit doa selamat . lepas doa selamat makannnnnn ! hahahaha .


majlis pun selesai dekat pukul satu pagi mcm tuh . then ingat nak kemas dewan mlam tuh jugak tp sume dah kepenatan . mule mule plan aku , zarul , kakak aku , abg ipar and family abg ipar aku mao tido ruma rawang . ruma kakak and abg ipar aku . tp family abg ipar aku pulak tak jadi nak tido sane . so , family aku sume , zarul dgan pak ngah and mak busu aku yang tido rawang . so , around pukul dua pagi baru gerak blk rawang . dgan mata sume tgah mengantuk . pukul tiga lebih baru smpai ruma rawang . smpai smpai trus tidoooo smpai lah ke pagi . hahaha =)

No comments:

Post a Comment