20100228

KESEDIHAN MELANDA !!!!!

harinie zarul dah nak balik melaka . sedih gila babe ! sumpa rindu die lepas nie . hahahaha . gedik ! =) bus die pukul 1tgah hari . pukul 10 cmtuh dah bangun . then kejutkan zarul suruh siap siap skali . sbb nak naik train . malas mao bwak keta gi pudu tuh . konpom konpom jem sbb weekends . sedangkan kat LRT STAR pun dah sesak org nak gi tgok JOM HEBOH . hahaha . smpai je pudu ingat nak makan tp tak jadi sbb bus zarul dah nak smpai . tapi takpelah . lagipon b4 kuar ruma tadi dah makan nasi lemak . hahaha . kejap je lapa =) zarul naik je bus aku trus balik ruma melayan perasaan sorang sorang . hahaha . then die mesej dlam bus lapo . siannye lah kat die =( aku pon ckap smpai je melaka sentral trus mkan . serba salah pulak aku rase =(


No comments:

Post a Comment