20100227

NADIKU !!!!!

hari nie bangun bangun dari tido trus tgok muke zarul . heee =) tak pernah pernah tgok muke org asing dlam ruma aku . org asing ke ? ngeee ~ plan ingat nak kuar kl dgan zarul but dah tido ruma jaoh sgat dari kl , mlas pulak nak kuar . so , kami menghabiskan masa diruma saje . gggrrrrr ~ hahahaha . kiteorg dok dlam bilik , terkuarlah cite cite yang tak sepatutnye diceritakan . tak perlulah bagitao ape yang kami ceritakan . hahaha . malu je tao =P dlam dok borak borak tuh , aku dpat lagu baru dari zarul . yeaaayyyy ! mat jiwang bagi lagu baru lagi kat aku . b4 nie die tujukan lagu ROCKET-YUNA , JANGAN PERNAH BERUBAH-ST12 , MENGENANGMU-KERIS PATIH dgan lagu MERINDUKANMU-DMASIV kat aku . kali ni die bagi lagu NADIKU-OST TARI TIRANA . mmg sedap gila lagu tuh . hahaha . layan babe ! lepas nie korang pon bole lah join dgar skali . hahaha . then dlam pukul 6petang mcm tuh , aku , mama , abg ngah , zarul , mak busu and fiza gerak blk ruma kl kejap . sbb nak amik baju mama dgan ubat babah . plan ingat nak balik hari sbtu jugak . but tak jadi . nak blk kl hari ahad . tido lagi semalam kat ruma rawang . heee =) lepas blk ruma amik baju sume , mak busu aku ajak gi jaya jusco setiawangsa . die pon bukan main shopink sakan . wpon kat jusco tuh takde ape yang menarik bagi aku . hahaha . dah alang alang balik ruma kl uh , then hari sbtu kat ruma kl ade pasar malam pulak , mmg trus gi pasar malam lah utk mkan mlam nnti . best je dpat gi pasar malam ramai ramai dgan family sume . heee =)


gamba bawah nie sbnarnye aku nak buang air minuman tuh .
tapi tgah tgok line clear ke tak .
sbb org DBKL ade kat sebelah sane .
hahaha .
kang tak pasal pasal kena denda pulak .
last last aku buang jugak =)




2 comments:

  1. amboi, ehem ehem. haha. weyh, aku nak lagu nadiku tu ! bluetooth cepat !

    ReplyDelete
  2. rena : hahaha . ehem ehem =P nak ? on lah bluetooth cepat . aku nak send dah =)

    ReplyDelete