20100426

MELAKA , MELAKA , MELAKA (4) !!!!!

hari nie hari terakhir aku ade dgan zarul and aku stay melaka :( ptg jap lagi aku nak balik dah . sedih lah :(( dah tak dpat nak kuar jalan jalan dgan die dah . pagi pagi lagi dah bangun . then trus sarapan . lepas sarapan , abg zarul , abg ngah nak balik ruma die dah . dalam masa abg ngah nak masuk keta uh , zarul dgan kak fasha usik usik lah anak angah yang laki uh . dorang nak amik adik die . konon konon tak bagi adik die ikot skali balik ruma . hahaha . sumpa sayu je tgok reaksi muke die tgok adik die didokong oleh org lain . hahaha . siannn ! :((


then lepas angah dah balik , aku dgan zarul lepak ruma kak fasha . lepak lepak tgok tv . bosannnnnn . then zarul pulak terlepas ckap kat kak fasha nak gi pantai . saje nak jalan jalan and amik amik gamba . then kiteorg sume pon trus lah siap siap . aku pon mandi lah . dlam dok aku mandi , zarul pulak tgah sidai baju . heee . rajin je die kan :P then kak fasha pulak nak cepat . sbb nak amik anak die skola lah . zarul pulak tak sempat nak mandi . TAPI KAN , APE YANG AKU TERHARU SGAT SGAT . ZARUL DARI SEMALAM TIME KUAR NAK GI DATARAN PAHLAWAN DGAN MAHKOTA PARADE , DIE TAK TUKAR TUKAR BAJU PON . DIE DOK PKAI BAJU YANG SAME YANG AKU BELIKAN UTK BFDAY DIE . DARI TGAH HARI SEMALAM (25/04/2010) SMPAI AKU BALIK HARI NIE (26/04/2010) DIE ASYIK PAKAI BAJU TUH JE . AND DIE BAWAK SMPAI TIDO . WALAUPUN DIE TAK MANDI TAPI BADAN DIE TAK BERBAU PON . AKU SUKE CIUM BAU KETIAK DIE :)) AKU TERHARU SGAT SGAT . MAYBE DIE TAK PASAN OR WHAT TAPI AKU PASAN . MAYBE DIE BTOL BTOL APPRICIATE APE YANG AKU BUAT AND BAGI KAT DIE . THATS WHY LAH AKU SAYANG DIE SANGAT SANGAT . NAK NANGISSSSSSSSS ! :(( afta tuh , kiteorg trus gi pekan masjid tanah . tmpat perhentian bus . sbb aku nak balik suda . nak beli tiket balik . tak jadi nak gi pantai nak amik amik gamba . takpe lah . next time keyh wak :) masa menunjukkan jam 10.46 pagi time nak beli tiket uh . tiket pulak ade 11.30 pagi and 3.30 petang . aku ingat nak balik petang tp dah janji pulak dgan mangkuk hayon sundal cilake kiki uh nak kuar . hahaha . so terpaksa lah balik awal . kalo tak janji mmg aku stay lagi kat melaka selamanya . hahaha . afta dah beli tiket uh kak fasha ajak minum minum jap kat satu kedai ni . sbb kehausan :) kebetulan kat kedai uh ade jual kek . zarul pulak terhingin sgat nak makan kek . padahal semalam dah makan dah kek kan . hahaha . takpe lah . bfday boy kan . layan je :)


ZARUL SUAPKAN TIME NIE .
MALU JE DEPAN KAKAK DIE :)


then tepat kul 11.30 pagi aku pon naik bus . jam 11.34 pagi bus pon bergerak . sumpa aku tak tahan nak nangis . aku tahan jeee haaa . tapi tak bole sbb masa bus gerak , zarul trus lambai aku . trus air mata aku berguguran . cewahhhh . sedih doe . tak tao bile lagi nak jumpe die . takpe lah . atleast dpat spent time dgan die dihari lahir die pon aku dah happy . harap awak happy jugak yee . jage diri . saye sentiasa ingatkan awak :(

TAMATTTTTT !


No comments:

Post a Comment